2012. január 28., szombat

Lánggyöngyszem

Noha kíváncsi természet minden ember, mégis oly sok érdekesség mellett tudunk elmenni, mintha a világ nem is lenne egyéb egy óriás kirakatnál. Ha néha mégis kinyitjuk a szemünket, olyan dolgokat vehetünk észre, amik máskülönben egy egész életre elkerülnének bennünket - mert bizony nagyon könnyű elmenni még a leglángolóbb tábortűz mellett is. Most mutatok valamit, ami mellett én nem tudtam elmenni. Pár napja már szemeztem ennek a lánynak a - hadd mondjam így - "nem semmi" hangjával. A számnak van angol verziója is, én mégis inkább az orosz szöveget igyekeztem relés módszerrel magyarítani. Ha valaki tud oroszul, megmondhatja, mennyire sikerült. :)

Slot: Dead Stars (Слот: Мёртвые Звёзды)



Holt csillag

(Daria /Nookie/)
Figyelj rám,
Fordulj vissza, amíg nem késő.
Holt csillagod után zuhanok.
Követlek oda, honnan kihunyó fényed
Elűzi a Napot.

(Igor /Cache/)
Már tisztán látom utam,
Fáklyákkal kijelöltem.
Egyedül folytatom utam
A pusztaságba.
Megpróbálom a folyó
Sebes sodrát kijátszani.
Amíg nyomaim kihűlnek;
Többé ne kövess.

(Daria /Nookie/)
Követlek, követlek, követlek, követlek, követlek, követlek, követlek... 
(Igor /Cache/)
Ne kövess...

(Daria /Nookie/)
Figyelj rám,
Fordulj vissza, amíg nem késő.
Holt csillagod után zuhanok.
Követlek oda, honnan kihunyó fényed
Elűzi a Napot - az űrbe!

(Igor /Cache/)
Barátaim rég elhagytak,
Szemem mégis nyugodt.
Magányos farkassá váltam,
Többé nincs szabály.
Múzeumba költözhetnék,
Oly régi darab vagyok.
Mindent elmondtam neked;
Többé ne kövess.

(Daria /Nookie/)
Követlek, követlek, követlek, követlek, követlek, követlek, követlek... 
(Igor /Cache/)
Ne kövess...

(Daria /Nookie/)
Figyelj rám,
Fordulj vissza, amíg nem késő.
Holt csillagod után zuhanok.
Követlek oda, honnan kihunyó fényed
Elűzi a Napot - az űrbe!

(Daria /Nookie/)
Figyelj rám,
Fordulj vissza, amíg nem késő. (Fordulj vissza...)
Holt csillagod után zuhanok. (Zuhanok...)
Követlek oda, honnan kihunyó fényed (Fordulj vissza...)
Elűzi a Napot
Fordulj vissza az űrből (Elűzöd a Napot)
Fordulj vissza az űrből (Elűzöd a Napot)
Míg élek, követlek - az űrbe! (Míg élek, követlek - az űrbe!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése