2011. november 27., vasárnap

Bullet for My Valentine: Your Betrayal



Elárultál

Kezdek megőrülni (megőrülni)?
Ereimben vulkánként forrong a vér
Ördögi érzés támad (támad)
Testem kínoz, már nincs visszaút


Szemed a ravaszon legyen
Te bajod, ha lelked elsötétült
Szemeid vérbe borulnak
Utolsó ölelésre nincs már remény


Hát itt vagyok: a fejedben...
A szívedben!


Én szóltam, hogy menekülj
Gyújtsd fel, mi itt élt legbelül
Megfizetsz: elárultál
Elárultál... Elárultál!


Vigyázhattam volna, tudom
De régen nem volt rá okom
Megfizetsz: elárultál
Elárultál... Elárultál!


Ez a hely lesz sírom?
Szívem lüktet, míg elbúcsúzom
Most már a tűz ölel át
Imádom, ha nevem üvöltözöd


Azt mondtad, örökké tart majd
Hogy hazudhattál így a szemembe?
Most már nem lehetünk együtt
Utolsó ölelésre nincs már remény


Hát itt vagyok: a fejedben...
A szívedben!


Én szóltam, hogy menekülj
Gyújtsd fel, mi itt élt legbelül
Megfizetsz: elárultál
Elárultál... Elárultál!


Vigyázhattam volna, tudom
De régen nem volt rá okom
Megfizetsz: elárultál
Elárultál... Elárultál!


Hát itt vagyok (hát itt vagyok; a fejedben...)
(A fejedben...) 
A szívedben!


Én szóltam, hogy menekülj
Gyújtsd fel, mi itt élt legbelül
Megfizetsz: elárultál
Elárultál... Elárultál!


Vigyázhattam volna, tudom
De régen nem volt rá okom
Megfizetsz: elárultál
Elárultál... Elárultál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése