2011. november 27., vasárnap

Nightwish: Storytime

A Nightwish vadonatúj dalának értelmezése - szerintem :)



Meseidő

Azelőtt éj honolt
A világban csend volt
Álom nem jött, míg egy nap


Egy író a tűznél
Egy gyermek szívével
Kitárta világunk zárt kapuit


Egy festő a parton
Egy kis hópehelyben
Egy új világot teremtett 


A vászon és a vers
Szabaddá tették
A Föld újra a csillagokban jár


Én vagyok Sohaország száz hangja
Minden ember ártatlan, szép álma
Pán Péter bölcsője és mosolya
A kék égen suhanó kis sárkány
Minden meleg, holdfényes látvány
A mese, amiből sosem elég
Minden régi, kedves, szép emlék


Az út én vagyok
És az úticél is
Az otthonod
Álomvilágod


Tőlem édes az éj
A távoli ég
Lépj át a tükrön
Alice már megtette


Álom-birodalom
Gyermeki vigalom
Élj át sok mesét
S lásd, ők éltetnek


Dalolj, mesemondó,
Szavad andalító
Az élet értelme:
A mesék tárháza


Én vagyok Sohaország száz hangja
Minden ember ártatlan, szép álma
Pán Péter bölcsője és mosolya
A kék égen suhanó kis sárkány
Minden meleg, holdfényes látvány
A mese, amiből sosem elég
Minden régi, kedves, szép emlék


Én vagyok Sohaország száz hangja
Minden ember ártatlan, szép álma
Egy új föld horizontját kutatva...


Én vagyok Sohaország száz hangja
Minden ember ártatlan, szép álma
Pán Péter bölcsője és mosolya
A kék égen suhanó kis sárkány
Minden meleg, holdfényes látvány
A mese, amiből sosem elég
Minden régi, kedves, szép emlék

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése