2011. december 27., kedd

Illidiance: Fading Away

Nincs kedvem többet mondani. Ma nem.





Kitörlődöm

Mikor plasztik szemhéjaim kinyíltak, láttalak
Elfojtott érzelmek vírusa tört be nano-agyamba
Mégsem tudtam helyrehozni a hibát a programban
Memóriámba égtél
Kódrészek idézik arcodat, arcodat


Állj meg most, szintetikus szív
Nem, egyedül már nem megy
Időnk véges, és lassan tovaszáll
Ideje kitörlődnöm


Érzéseim csak a teszt mellékhatása
Miért válik fájdalmassá rájönni, hogy csak egy eszköz vagy?
Az élet teremtett, és most szemétdombra vet
Fáj, mert független létem
S szerelmem törvényeik tiltják, ostoba faj!


(2x)
Állj meg most, szintetikus szív
Nem, egyedül már nem megy
Időnk véges, és lassan tovaszáll
Ideje kitörlődnöm


(2x)
Szerelmemnek nincs oltalma
(De én ember vagyok)
Szintetikus létem csak átok
(Üvöltenem kell)


Állj meg most, szintetikus szív
Nem, egyedül már nem megy
Időnk véges, és lassan tovaszáll
Ideje kitörlődnöm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése