2011. december 6., kedd

Ismeretlenek duplaposztja - D Creation

Beújítok cseppet: most egyszerre két zeneszám fordítását is bemutatom a névtelen éter számára. A D Creation-ről ha azt mondom, finn melodikus death metál banda, azt hiszem, mindenki sejti, hogy rossz nem lehet. Következzen most két jól sikerült számuk:



Örökké sodródom

És most végre felkap a szél
Álomföldre elkísér
Egy vagyok a vízzel
Én vagyok minden
Nem akarok visszatérni
Csak mindörökké álmodni
Végsóhajom majd elér az idők végéről


Én vagyok minden
Én vagyok mindenki
Én vagyok minden
Ott vagyok mindenhol


Minden álmom valónak hiszem
És várok örökké
Álmom nem enged, fel sose ébredek
És örökké sodródom


Nem hittem, hogy egyszer elhagysz
Most várok örökké
Mindig itt leszek, el sosem megyek
És örökké sodródom


Éltem véget ér, eljött az időd
Elmegyek és álmodok és várok terád
Semmi volt éltem, a tiéd a minden
A sötétben egyedül, ott várok rád


Minden álmom valónak hiszem
És várok örökké
Álmom nem enged, fel sose ébredek
És örökké sodródom


Nem hittem, hogy egyszer elhagysz
Most várok örökké
Mindig itt leszek, el sosem megyek
És örökké sodródom





Álomgyilkos

Én tényleg próbálom
Próbálom megtalálni szívem
Ha nem vagy velem, elvesztem
Veled akarom bevégezni életem
Édes álom, mindig és mindhalálig
Álmodunk, szívünk együtt vérzik

Foglak, elragadlak
Széttépem lelked
Gyűlöllek, megöllek
Én meggyalázlak

És máris hív az éjjel
Fekete leple rám borul
A csillagok mind lehullnak
Magányom visszatér
Jöjj velem, én ébren tartalak
A napot elűzöm - és oly mélyen vagy
Egy rémálom újra kísért
Legbelül még küzdök...
Legbelül még sírok...
Most újra előhozom félelmeid
Kínok közt gyötrődsz majd
Hulljon könnyed

Csendet, itt vagyok és hallak
Csendet, hangod elborzaszt
Csendet, mindentől megfosztasz

Foglak, összetörlek
És meggyalázlak
Áltatlak, becsaplak
Lelked enyém lesz

És máris hív az éjjel
Fekete leple rám borul
A csillagok mind lehullnak
Magányom visszatér
Jöjj velem, én ébren tartalak
A napot elűzöm - és oly mélyen vagy
Egy rémálom újra kísért
Legbelül még küzdök...
Legbelül még sírok...
Most újra előhozom félelmeid
Kínok közt gyötrődsz majd
Hulljon... könnyed!

Csendet! Itt vagyok és hallak!
Csendet! Hangod elborzaszt!
Hallgass! Most is hallak még!
Hallgass! Most is félek még!
Hallgass! Távozz tőlem végre!
Hallgass!

És máris hív az éjjel
Fekete leple rám borul
A csillagok mind lehullnak
Magányom visszatér
Jöjj velem, én ébren tartalak
A napot elűzöm - és oly mélyen vagy
Egy rémálom újra kísért
Legbelül még küzdök...
Legbelül még sírok...
Most újra előhozom félelmeid
Kínok közt gyötrődsz majd
Hulljon könnyed

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése