2011. december 5., hétfő

Sting: It's Probably Me

Egy kedves ismerős kérésére :)


Alighanem én

Ha az éj hideg s csak az ég néz rád
S a hideg földön senki sem ölel át
Reggel felébredsz; egy kabát takar
De senkit sem látsz
Magad kérded: ki figyel rám?
Kedves barát, vaj' ki lehetsz?
Nehéz szólnom
De csak kimondom: alighanem én


Ha gyomrod üres és az éhség kínoz
S túl büszke vagy kérni, és gyenge, hogy lopj
A várost járod; barátom hol jár?
De senkit sem látsz
Magad kérded: ki figyel rám?
Csak egyetlen szót várok, mi felszabadít
Nehéz szólnom
De csak kimondom: alighanem én


Nehezebb eset vagy nekem, mint eddig bárki más
Érzésünk titkoljuk, nehéz a vallomás
Azt mondják, hagynom kéne, hadd menjél
Csak könnyeket hagysz rám
De ha van bárki, egyvalaki,
Ki érted kész lenne meghalni
Nehéz szólnom
De csak kimondom: alighanem én


Ha a világ őrült, és nincs értelme
Csak egy hang lesz, ki felszól védelmedre
Ha vádlottként szemed ijedten kutat
Csak egy barát arca lesz, mi megnyugtat
Mert ha van bárki, egyvalaki,
Ki érted kész lenne meghalni
Nehéz szólnom
De csak kimondom: alighanem én
Nehéz szólnom
De csak kimondom: alighanem én

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése